1. Profil
- Zabrania się używania obraźliwych avatarów.
- Nazwa użytkownika nie może być wulgarna bądź obraźliwa i nie może posiadać reklamy innego serwera.
- Podpis użytkownika musi być schludny, a jego wymiary nie mogą przekraczać standardowych norm for internetowych. W podpisie nie mogą znajdować się nazwy bądź linki do innych stron internetowych z serwerami Metin2. Zabrania się również podawania adresów IP innych serwerów do Metin2!
2. Zakładanie tematów
- Nazwa tematu musi być adekwatna do jego treści i opisywać w części treść tematu.
- Zanim założysz jakikolwiek temat upewnij się, czy nie ma podobnego korzystając z opcji SZUKAJ
- Zakładając nowy temat upewnij się, że robisz to w odpowiednim dziale!
- Zakładane tematy nie mogą zawierać wulgaryzmów, obrazy innych użytkowników, obrazy rodziny, danych osobowych, nękania osób, wyzywania, wyśmiewania, upokarzania innych
- Założony przez autora temat powinien być odświeżony raz na 12h.
- Temat nieaktywny 7 dni zostanie zamknięty.
3. Pisanie na forum
- Zabrania się używania jakichkolwiek wulgaryzmów, oraz obrażania użytkowników w każdy możliwy sposób.
- Zakaz omijania cenzury w jakikolwiek sposób. (Gwiazdki, spacje, itd)
- Nie spamuj.
- Nie pisać o "wspomagaczach" czyli - hackach, botach i tym podobnym do gry Metin2.
- Zakaz umieszczania treści dotyczących wyznań religijnych
- Zakaz gróźb tyczących się życia realnego.
- Zabrania się upubliczniania danych osobowych na forum.
- Nie pisz posta pod postem, używaj opcji edytuj.
- Nie używaj zbyt wiele kolorowych i dużych rozmiarów czcionek.
- Zachowuj estetykę swojego postu zwracaj uwagę na ortografię i interpunkcję np. Kupie zomb orka lub Trujzomb <-- Takie posty będą karane ostrzeżeniem!
- Zakaz pisania obraźliwych statusów, oraz udostępniania odnośników do witryn niepożądanych
- Nagminne i bezpodstawne plusowanie/minusowanie danej osoby będzie również skutkowało ostrzeżeniem. W szczególnych wypadkach będzie skutkowało usunięciem reputacji do 0.
- W trosce o bezpieczeństwo użytkowników forum, wszystkie pliki, oraz screeny muszą być udostępniane przez zaufany hosting http://fastup.pl/. PORADNIK
- Wklejanie rozmów prywatnych, bez zgody osób uczestniczących w rozmowie, jest karalne w świetle prawa, dlatego osoby nie przestrzegające tego podpunktu zostaną usunięte z forum, serwera gry, oraz TS3.(całego projektu iMetin.pl)
- Zakaz reklamowania innych serwerów
3.1 Statusy
- Zakładane statusy nie mogą zawierać wulgaryzmów, obrazy innych użytkowników, obrazy rodziny, nękania osób, upubliczniania danych osobowych, wyzywania, wyśmiewania, upokarzania innych(tyczy się to również cytatów)
- Zakaz wklejania odnośników do stron o treści +18
- Zakaz spamowania statusami(jeden status jednego użytkownika na 48h)
- Kary nakładane są ostrzeżeniami o których decyduje moderator.
- W niektórych przypadkach Administrator ma prawo zablokować status lub konto danemu użytkownikowi bez podania przyczyn.
4. Ostrzeżenia
- Ostrzeżenie może otrzymać każdy użytkownik który nie dostosował się do regulaminu.
- Post, który jest na forum dłużej niż 7 dni od momentu napisania, nie podlega karze, jeśli złamanie regulaminu było w stopniu łagodnym. W innym przypadku decyzja należy do administratora.
- Ilość ostrzeżeń zależna jest od przewinienia.
- Ustawienia ostrzeżeń:
- Zablokowanie możliwości pisania postów po wartości warnów: 6
- Zablokowanie możliwości wejścia na forum po wartości warnów: 8
- Ostrzeżenia nie wygasają z upływem czasu.
5. Shoutbox
- Bezwzględny zakaz handlu.
- Bezwzględny zakaz używania wulgaryzmów.
- Bezwzględny zakaz obrazy użytkownika.
- Bezwzględny zakaz obrazy rodziny.
- Bezwzględny zakaz upubliczniania danych osobowych.
- Zakaz wysyłania linków.
- Zakaz nękania osób.
- Zakaz prowokowania i wszczynania kłótni. W przypadku kłótni blokadę otrzymają wszystkie osoby biorące w Niej udział.
- Zakaz floodowania oraz spamowania.
- Zakaz wyzywania, wyśmiewania, upokarzania.
- Zakaz gróźb tyczących się życia realnego.
- Blokady przyznawane są na czas 24h-48h-7Dni-blokada stała.
- W niektórych przypadkach blokada może nastąpić od razu stała.
6. Multikonta
- Posiadanie więcej niż jednego konta jest niedozwolone i prowadzi do stałej blokady wszystkich powiązanych kont.
7. Sygnatury i awatary
- Sygnatury mogą mieć maksymalne wymiary 800px x 300px.
- Powyższe nie mogą zawierać przesadnej ilości userbarów, linków, obrazków i podobnych.
- W sygnaturce nie mogą znajdować się galerie, bądź inne materiały o tematyce pornograficznej, rasistowskiej, przemocy, oraz inne treści nie wskazane.
- Zakazane jest dodawanie ukrytych linków przekierowujących do innych gier, portali, for internetowych.
- Żadna praca opublikowana w profilu nie może być kopią cudzego tworu, na którego używanie nie posiada się zgody od autora.
8. Administrator
- Administrator ma prawo zmienić regulamin.
- Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
- W sytuacjach nie zawartych w regulaminie, ostateczna decyzja należy do administratora
- Administrator ma zawsze rację
- Jeśli tak nie uważasz wróć do pkt poprzedniego.
- Administrator ma prawo usunąć daną osobę z forum bez podania przyczyny oraz ukarać ją w grze za rażące przewinienie.