Skocz do zawartości

xVanHelsing

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    242
  • Wpisy

    481
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2
  • Czas Online

    2d 18h 9m 31s

Ostatnia wygrana xVanHelsing w dniu 29 Październik

Użytkownicy przyznają xVanHelsing punkty reputacji!

Reputacja

35 Plusiki powoli idą w góre

5 obserwujących

O xVanHelsing

  • Tytuł
    Srebrny Pisarz
  • Urodziny 23 Styczeń

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1210 wyświetleń profilu
  1. zodiak - 1kk chwala 9 - 6/7kk legenda 10 - 3,5-4,5kk bizu - 500kp-1kk
  2. legendarny m - 20kkp k - 15-20kk helm m - 10kk k - 5-10kk toksyk - 15>
  3. Najglupszy pomysł jaki przeczytalem kiedykolwiek xD chyba buff Ci towar sprzedał...
  4. Toga itp 2-3kk Tarcze 1.5-2kk Bizu po 2-3 buty z 4 w górę (ostatnia forma all) Szarfa 25 to cena zbr i szarfy czyli jakies 4.5kk Lwi ladny, 5-10kk ciezko stwierdzić obecnie
  5. ref pisac mi na sure VanHelsing lub xdanaldx
  6. Ja tylko pytam dla kolegi, nie gram juz tutaj. Nie ma konta na forum.
  7. Siema, chciałem zapytać o parę rzeczy związanych z BM. 1. Czy wgl bm obecnie nadaję sie na zadymki? 2. Czy perf w broni na niego to lud, int, kryt, zreka, zaklecia? 3. Jakie bizu używac?
  8. Brak możliwości wyszukania wielu przedmiotów, ktore rozpoczynają się od polskich znakow typu pierścień łowiectwa.
  9. Typ propozycji : Po włączeniu opcji zmiany mobow na pieski chcialbym aby nasza postac na marmurze nie zamieniala sie również w pieska. Uzasadnienie propozycji: Pieski sa bardzo przydatne, ale nigdy nie odpalalem tej opcji na dłużej niz 5 minut bo pieskiem jako marmur dziala o wiele gorzej niz taki pajak/arahan. Mysle, ze po takiej zmianie większość graczy zachęci sie do uzywania tej opcji.
  10. Dam pasek skórzany 4x5 20 (miecze, strzaly, dzwony, 2reka, 20unik) za taki sam przepychu. Moge doplacic. pisac pw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...