Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dobór bonusów - a żeby z naszej postaci wyciągnąć jak najwięcej.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bashful

Bashful

    ~Offek

  • Wiki iMetin
  • 3356 postów

Napisano 20 maj 2013 - 17:50

Siemano, z okazji, że są dodane przeliczniki skilli na wiki, dodałem też sugerowane bonusy, ze względu na dodatkową moc dla naszej postaci, żeby również nowi gracze, wiedzieli jakie bony będą najlepsze do broni ostatecznych(jak na razie).
Mam nadzieję, że się przyda.

Sura WP
1. Silny przeciwko ludziom
2. Siła - sura wp ma dobre przeliczniki od obrażeń, wynikające z siły i przeliczniki z siły posiada na Smoczy wir, oraz Uderzenie Palcem
3. Inteligencja - podnosi statystyki wszystkich umiejętności
4. Szansa na krytyczne uderzenie
5. Szybkość zaklęć
Sura BM
1. Silny przeciwko ludziom
2. Szansa na krytyczne uderzenie
3. Szybkość zaklęć
4. Inteligencja - przekłada się na wszystkie umiejętności
5. Witalność - czemu witalność? A dlatego, że mamy większe obrażenia od Mrocznej Sfery, Ognistego Uderzenia i Duchowego ciosu, no i każdy punkt witalności dodaje 40 punktów zdrowia.
Wojownik Mental - Temida
1. Siła - więcej obrażeń, mental ma wyśmienite przeliczniki na atak, z umiejętności i praktycznie niezależne od poziomu.
2. Zręczność - będziemy więcej bić z umiejętności - Uderzenie Miecza, Tąpniecie, Przywołanie błyskawic
3. Witalność - tak jak wyżej + do tego mamy więcej zdrowia - witalność przekłada się na wszystkie ofensywne skille.
4. Szansa na krytyczne uderzenie
5. Szybkość zaklęć
Wojownik Body
1. Silny przeciwko ludziom
2. Siła - przekłada się na wszystko
3. Zręczność - bijemy więcej z Szarży i Wiru miecza / 3. Szansa na przeszywający cios - w momencie gdy używamy głównie podstawowego ataku
4. Szansa na krytyczne uderzenie
5. Szybkość zaklęć
Ninja Archer
1. Siła - obrażenia z siły przekładają się na wszystkie umiejętności
2. Zręczność - dostajemy więcej obrażeń i zadajemy większe obrażenia z umiejętności
3. Szansa na krytyczne uderzenie
4. Silny przeciwko ludziom
5. Szybkość zaklęć
Ninja Dagger
1. Zręczność - główne źródło obrażeń daggera i jego umiejętności
2. Siła - zapewnia nam sporo obrażeń na umiejętności
3. Szansa na krytyczne uderzenie
4. Silny przeciwko ludziom
5. Szybkość zaklęć
Szaman Smok - Leczenie - Atena
1. Inteligencja - większe buffy i obrażenia od umiejętności
2. Silny przeciwko ludziom
3. Szansa na krytyczne uderzenie
4. Witalność - bo więcej zdrowia
5. Szansa na przeszywający cios

Ogólnie we wszystkich brakuje Szansy przeszycia, uważam to za zbędny bonus, bo albo wchodzi kryt, albo szycie, a lepszy jest krytyk. W przypadku postaci takich jak Szaman czy Sura, poziom postaci gra dość dużą role, dlatego, że jest to ich bonus do obrażeń do umiejętności, w przypadku Woja tylko na Aurę Miecza jest potrzebny poziom, aby zwiększyć bonus od umiejętności, a u Daggera na Trującą Chmurę i Szybki Cios.

Jeśli ktoś ma zamiar krytykować, niech ma na to jakieś uzasadnienie. Widziałem jakie są ogólnie przyjęte "perfekty" szycie w dwuręcznej? No nie sądzę. Informacje na temat tego ile dany bonus zwiększa obrażenia znajdziecie tutaj.

http://wiki.imetin.pl/index.php?title=Inne/Przeliczniki
Pozdrawiam! :D
  • 28

baj de łej sebu by się ucieszył z tego pomysłu





Edit by Kruchy.

Flamewar


Bezcenę ;-;

#2 xĊzітєг αкα Ċңขĉķ Ņōŗŗĩŝ ™

xĊzітєг αкα Ċңขĉķ Ņōŗŗĩŝ ™

    Spam ! :D

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 586 postów

Napisano 20 maj 2013 - 17:52

Znów się napracowałeś .
  • 1

KONIEC GRY ! :D

Bya. ;* xd


#3 Bashful

Bashful

    ~Offek

  • Autor tematu
  • Wiki iMetin
  • 3356 postów

Napisano 20 maj 2013 - 17:59

Znów się napracowałeś .

Nic tu pracy nie było, wystarczy myśleć logicznie i wyciągać wnioski, takie coś każdy mógł napisać. :P
  • 2

baj de łej sebu by się ucieszył z tego pomysłu





Edit by Kruchy.

Flamewar


Bezcenę ;-;

#4 SandałeQ

SandałeQ

    Samo Zuo

  • Emeryt
  • PipPip
  • 2305 postów

Napisano 20 maj 2013 - 18:04

Sura WP jest opisany jak trzeba ale do pozostałych mam małe zastrzeżenia:
Sura BM - zamiast witala, który odrócz 40 życia i 1 defa nic nie dodaje NAWET do skili opisanych przez Ciebie dodałbym zręczność, która na te skile wpływa i dodaje nam uniki. Niby tych uników jest niewiele ale zawsze coś
Wojownik Body - mimo iż do pvp jest wykorzystywany w małym stopniu to bonusy winny wyglądać następująco
*Ludzie
*Zaklęcia
*siła
*krytyk
* i najważniejsze przeszywka - jest to klasa bazująca na szybkim machaniu mieczem więc przeszywki powinno być jak najwięcej no i krytyk nie zaszkodzi, zręczność przydaje się tylko do tarczy jako 5 bonus
Ninja dagger - również u niego brakuje przeszywki a być powinna zamiast siły
Szaman smok z racji, że na naszym serwerze bazuje również na hitach powinien mieć przeszywkę
Szaman healer - jemu przydaje się zręczność
Tyle ode mnie
  • 16

#5 DarkShade

DarkShade

    MSWiA

  • Emeryt
  • PipPip
  • 1514 postów

Napisano 20 maj 2013 - 18:15

U Sury WP brak przeszywki i MOIM zdaniem tutaj temida dla mentala się nie sprawdza, ale to jest moje zdanie.

PS. Sandał dostał lajka to ja też chce :D
  • 12

[#####]


#6 Shivine™.

Shivine™.

    Tylko głupi się nie myli.

  • Emeryt
  • PipPip
  • 654 postów

Napisano 20 maj 2013 - 18:20

Po kilku testach jednak te bonusy od Piotrka spisują się lepiej. :)
  • 2

#7 SandałeQ

SandałeQ

    Samo Zuo

  • Emeryt
  • PipPip
  • 2305 postów

Napisano 20 maj 2013 - 18:28

Po kilku testach jednak te bonusy od Piotrka spisują się lepiej. :)

A co Ty testowałeś? Określ się dokładniej to będzie można nanieść poprawki
  • 3

#8 ChokoSpoko.

ChokoSpoko.

    Srebrny Pisarz

  • Emeryt
  • PipPip
  • 304 postów

Napisano 20 maj 2013 - 18:38

A ja Wam mówię, że u bodego to inteligencja najlepsza! :D
//Kick z wikiteamu, za brak wiedzy!

Cie kickne zara chamie!
//ban

Użytkownik Bashful edytował ten post 20 maj 2013 - 19:34

  • 9

#9 KaaY

KaaY

    Srebrny Pisarz

  • Wiki iMetin
  • 359 postów

Napisano 20 maj 2013 - 18:40

Dobrze gada!
  • 1

WIKI%20iMetin.png


#10 Bashful

Bashful

    ~Offek

  • Autor tematu
  • Wiki iMetin
  • 3356 postów

Napisano 20 maj 2013 - 18:43

Sura WP jest opisany jak trzeba ale do pozostałych mam małe zastrzeżenia:
Sura BM - zamiast witala, który odrócz 40 życia i 1 defa nic nie dodaje NAWET do skili opisanych przez Ciebie dodałbym zręczność, która na te skile wpływa i dodaje nam uniki. Niby tych uników jest niewiele ale zawsze coś
Wojownik Body - mimo iż do pvp jest wykorzystywany w małym stopniu to bonusy winny wyglądać następująco
*Ludzie
*Zaklęcia
*siła
*krytyk
* i najważniejsze przeszywka - jest to klasa bazująca na szybkim machaniu mieczem więc przeszywki powinno być jak najwięcej no i krytyk nie zaszkodzi, zręczność przydaje się tylko do tarczy jako 5 bonus
Ninja dagger - również u niego brakuje przeszywki a być powinna zamiast siły
Szaman smok z racji, że na naszym serwerze bazuje również na hitach powinien mieć przeszywkę
Szaman healer - jemu przydaje się zręczność
Tyle ode mnie

To popatrz w zamieszczonym linku, są tam opisane przeliczniki, sura BM bije tak samo ze zręczności, co z witalności, tylko ma lepsze przeliczniki na witalność.
Jeśli chodzi o bodego, to z tym szyciem różnie bywa, zależy od preferowanego stylu gry, jeśli ktoś woli sobie hitami bić, to szycie sądzę, jeśli skillami, to zręczność się przyda.
Co do healera - zdecydowanie na nie ze zręcznością, on nie dostaje żadnych bonusów do umiejętności z tego.
U ninjy daggera jest tak, że bazuje on na umiejętnościach, w końcu ma ich 5 ofensywnych, ma dobre przeliczniki od siły jak i zręczności, więc jest to dobre dla niego, szycie jeśli się samymi hitami pracuje, ale wtedy się marnuje jego potencjał.
I zręczność daggerowi, dodaje więcej obrażeń, jak siła, a on również bazuje na obrażeniach, bo przekłada się to na umiejętności.
  • 4

baj de łej sebu by się ucieszył z tego pomysłu





Edit by Kruchy.

Flamewar


Bezcenę ;-;

#11 Kamilao™

Kamilao™

    Ostatni z prawdziwych.

  • Edytor
  • PipPip
  • 2392 postów

Napisano 22 maj 2013 - 18:28

Jeżeli dobrze widzę, to u mentala lepiej mieć zręczność niż bon na ludzi? :P

U BMa siła podnosi dmg ognistego uderzenia, które na iMetku jest najlepsze, więc zdecydowanie jest lepsza od zręczności :)

Z racji dużych odporności lepiej od kryta sprawdza się szycie u WP/Bodego/Szamanów/Daggera. Zwyczajnie lepiej uderzyć 5k szyciem, niż 1k (podwójne dmg ^^) z kryta.
  • 0

Pomogłem? Daj lajka, to nie boli (:

 

 

76561198108286791.png


#12 Mojzesz93xD

Mojzesz93xD

    Srebrny Pisarz

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 323 postów

Napisano 22 maj 2013 - 18:36

Jeżeli dobrze widzę, to u mentala lepiej mieć zręczność niż bon na ludzi? :P

U BMa siła podnosi dmg ognistego uderzenia, które na iMetku jest najlepsze, więc zdecydowanie jest lepsza od zręczności :)

Z racji dużych odporności lepiej od kryta sprawdza się szycie u WP/Bodego/Szamanów/Daggera. Zwyczajnie lepiej uderzyć 5k szyciem, niż 1k (podwójne dmg ^^) z kryta.

Opisał on bony do temidy a jak wiadomo ma ona wbudowane 2x lud i nie da się już wbić w 1-5
  • 0

#13 Bashful

Bashful

    ~Offek

  • Autor tematu
  • Wiki iMetin
  • 3356 postów

Napisano 22 maj 2013 - 18:37

Jeżeli dobrze widzę, to u mentala lepiej mieć zręczność niż bon na ludzi? :P

U BMa siła podnosi dmg ognistego uderzenia, które na iMetku jest najlepsze, więc zdecydowanie jest lepsza od zręczności :)

Z racji dużych odporności lepiej od kryta sprawdza się szycie u WP/Bodego/Szamanów/Daggera. Zwyczajnie lepiej uderzyć 5k szyciem, niż 1k (podwójne dmg ^^) z kryta.

No jak uda Ci się mieć w temidzie w 1-5 bon na ludzi, to raczej będzie on lepszy od zręczności. :D
Jak siła podnosi dmg ognistego uderzenia, skoro w bazie nie ma wzmianki o tym, aby chociaż 1% od tego był.
  • 1

baj de łej sebu by się ucieszył z tego pomysłu





Edit by Kruchy.

Flamewar


Bezcenę ;-;

#14 Kamilao™

Kamilao™

    Ostatni z prawdziwych.

  • Edytor
  • PipPip
  • 2392 postów

Napisano 22 maj 2013 - 18:39

Moj blad z temida (fail)

Co do sily to sa to moje pomiary z PLa i tam sila podnosila dmg ognistego. nie wiem czy w jakims liczniku, ale na pewno w praktyce ;)
  • 0

Pomogłem? Daj lajka, to nie boli (:

 

 

76561198108286791.png


#15 Bashful

Bashful

    ~Offek

  • Autor tematu
  • Wiki iMetin
  • 3356 postów

Napisano 22 maj 2013 - 18:42

Moj blad z temida (fail)

Co do sily to sa to moje pomiary z PLa i tam sila podnosila dmg ognistego. nie wiem czy w jakims liczniku, ale na pewno w praktyce ;)

Nie ma co porównywać takich rzeczy z pl, bo ogólne porady bazowałem na działaniach(licznikach) z bazy, które są opisane na wiki. Jeśli w kliencie coś się zmienia to napiszę tylko, że nie zawsze klient jest powiązany z bazą(np. pustynny miecz).
  • 1

baj de łej sebu by się ucieszył z tego pomysłu





Edit by Kruchy.

Flamewar


Bezcenę ;-;

#16 c0d3r

c0d3r

    Srebrny Pisarz

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 306 postów

Napisano 23 maj 2013 - 11:52

Ładnie ładnie :) drogie dzieci :) kto się czubi ten się lubi :) Ofek zaproponuj może Czoko spotkanie przy kawie :) Jak y tego nie zrobisz to ja to zrobię :D xD

Moim zdaniem Ofek masz pojecie na temat gry ;) ale tylko teoretyczna :) jak narazie :) co nie znaczy ze się mylisz bo naprawdę to co napisałeś imponuje mi troszkę :P Wbijaj Ofek 220 ;) i zapraszam do naszych szeregów kolejny ogar się przyda
  • 0

c0d3r221.png




 


#17 MineD

MineD

    #IZI !

  • Zbanowany
  • PipPip
  • 1688 postów

Napisano 23 maj 2013 - 12:16

Opisał on bony do temidy a jak wiadomo ma ona wbudowane 2x lud i nie da się już wbić w 1-5

Przepo ma wbudowane 2x lud a nie temida ;p
  • 0
Dołączona grafika

#18 Siwy™

Siwy™

    Siwy ten Oryginalny były starszy redaktor Wiki iMetin,Legenda Sp

  • Zbanowany
  • PipPip
  • 1981 postów

Napisano 23 maj 2013 - 12:38

Przepo ma wbudowane 2x lud a nie temida ;p

Ale te 2x l bodajże nie działa
  • 0

Nie ma i nie będzie

PS: Chce warna, a nie mogę go dostać jeśli widzisz mojego posta zgłoś go.

 

 

 

PS2:MSW TO CIENIASY.
^_^

 


#19 Bashful

Bashful

    ~Offek

  • Autor tematu
  • Wiki iMetin
  • 3356 postów

Napisano 23 maj 2013 - 13:35

Ładnie ładnie :) drogie dzieci :) kto się czubi ten się lubi :) Ofek zaproponuj może Czoko spotkanie przy kawie :) Jak y tego nie zrobisz to ja to zrobię :D xD

Moim zdaniem Ofek masz pojecie na temat gry ;) ale tylko teoretyczna :) jak narazie :) co nie znaczy ze się mylisz bo naprawdę to co napisałeś imponuje mi troszkę :P Wbijaj Ofek 220 ;) i zapraszam do naszych szeregów kolejny ogar się przyda

Spoko xD

Ogólnie tam wystarczyło w lola pograć, gdzie jest dość rożny sposób na robienie ekwipunku, zależny od sytuacji i zachowania takie, aby przeżyć. :D
Podchodząc na tą grę po grze w lola, można wiele nowych wniosków wyciągnąć. A no wbiję, teraz zmienię z tego bm na wp.

Przepo ma wbudowane 2x lud a nie temida ;p

W przepowiedni, można równie dobrze zrobić z tego jeden bonus z większą wartością, to jest po prostu taka sztuczka, aby ludzie myśleli, że nie tracą na tym.
  • 1

baj de łej sebu by się ucieszył z tego pomysłu





Edit by Kruchy.

Flamewar


Bezcenę ;-;

#20 GreenMisiek

GreenMisiek

    Koniec kariery 12.09.2017

  • Wiki iMetin
  • 4030 postów

Napisano 23 maj 2013 - 18:03

to powinna trafić do poradników - Bony do broni ;d
  • 0

WIKI%20iMetin.png

 

W grze można mnie spotkać pod nickiem: GreenMisiek !!

avekostateczny.jpeg

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych