Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki masz telefon?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#21 irek97

irek97

    Złoty Pisarz

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 551 postów

Napisano 03 styczeń 2019 - 22:00

X ale za tydz jadę sb kupić xS maxa <3
  • 1

#22 xMichal

xMichal

    Pisarz

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • Pip
  • 211 postów

Napisano 03 styczeń 2019 - 22:01

X ale za tydz jadę sb kupić xS maxa <3


XS najlepszy chyba :)
  • 1

#23 adreno

adreno

    Początkujący

  • Nowy użytkownik
  • Pip
  • 0 postów

Napisano 06 styczeń 2019 - 18:44

Ja mam świeżo kupiony Huawei P20 Lite - bardzo fajny smartfon, dużo dobrych opcji, wygląda i działa bardzo sprawnie. Osobiście mogę polecić, bo cenowo wypada bardzo nieźle na tle konkurencji :-) https://www.play.pl/...uawei-p20-lite/


  • 0

#24 xMichal

xMichal

    Pisarz

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • Pip
  • 211 postów

Napisano 06 styczeń 2019 - 19:41

Ja mam świeżo kupiony Huawei P20 Lite - bardzo fajny smartfon, dużo dobrych opcji, wygląda i działa bardzo sprawnie. Osobiście mogę polecić, bo cenowo wypada bardzo nieźle na tle konkurencji :-) https://www.play.pl/...uawei-p20-lite/


Bardzo fajny, ładny przód :D
  • 0

#25 NeeT

NeeT

    Początkujący

  • Nowy użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 23 styczeń 2019 - 16:12

Xiaomi redmi note 4

Ogólnie to polecam, jak na swoją cenę to ma bardzo dobre bebechy ALE! jest bardzo delikatny... raz mi zleciał z ławki i na pół ekranu pajęczyna.


  • 0

#26 Jomka

Jomka

    Początkujący

  • Nowy użytkownik
  • Pip
  • 0 postów

Napisano 25 styczeń 2019 - 08:52

Starą cegłę, którą planuję jeszcze w tym kwartale zmienić na coś innego. Pewnie będzie to jakiś flagowy model z Androidem. Zależy mi na dobrym aparacie, więc nie wiem, czy nie będzie to jakaś Sony Xperia. Muszę jeszcze się zastanowić, czy w tej cenie znajdę coś lepszego.


  • 0

#27 SKYL1NK

SKYL1NK

    Srebrny Pisarz

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 273 postów

Napisano 09 luty 2019 - 11:02

LG K11
  • 0

#28 Shakuel

Shakuel

    Pisarz początkujący

  • Wiki iMetin
  • 134 postów

Napisano 11 luty 2019 - 08:32

Krótkofalówkę :P


  • 0

Dołączona grafika


#29 xMichal

xMichal

    Pisarz

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • Pip
  • 211 postów

Napisano 11 luty 2019 - 08:33

Krótkofalówkę :P


XD
  • 0

#30 TheTigeRR

TheTigeRR

    iMetin Wiki!

  • Wiki iMetin
  • 900 postów

Napisano 11 luty 2019 - 23:27

X ale za tydz jadę sb kupić xS maxa <3

XS Max to pieniądze w błoto i zmarnowany potencjał dużego ekranu. Lepiej XS bądź wgl Note 9

Ja posiadam obecnie j5 2016 oraz S8 (Planowana naprawa S8 bądź przesiadka na iPhone 6s 64GB)


Nie polecam brania telefonu u operatora bo to są ścieki najgorsze, przepłacone wraz z denną nakładką "PLUS, ORANGE, PLAY" itd które tylko instalują niechciane aplikacjie i/lub spowalniają użądzenie >_>


  • 0

#31 SexMasterka

SexMasterka

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 66 postów

Napisano 12 luty 2019 - 10:06

XS Max to pieniądze w błoto i zmarnowany potencjał dużego ekranu. Lepiej XS bądź wgl Note 9
Ja posiadam obecnie j5 2016 oraz S8 (Planowana naprawa S8 bądź przesiadka na iPhone 6s 64GB)Nie polecam brania telefonu u operatora bo to są ścieki najgorsze, przepłacone wraz z denną nakładką "PLUS, ORANGE, PLAY" itd które tylko instalują niechciane aplikacjie i/lub spowalniają użądzenie >_>


Nie opłaca się kupować już 6s xD
Podobno apple nie bedzie juz go wspierało i ios”a13 juz tam nie zobaczysz ^^
Kup 7 lub 8. Teraz to się najbardziej oplaca.
Sama żałuje, że dalam ponad 5tyś za xs maxa. Prawie niczym sie nie różni od mojej starej 7
  • 0

#32 TheTigeRR

TheTigeRR

    iMetin Wiki!

  • Wiki iMetin
  • 900 postów

Napisano 13 luty 2019 - 11:51

Nie opłaca się kupować już 6s xD
Podobno apple nie bedzie juz go wspierało i ios”a13 juz tam nie zobaczysz ^^
Kup 7 lub 8. Teraz to się najbardziej oplaca.
Sama żałuje, że dalam ponad 5tyś za xs maxa. Prawie niczym sie nie różni od mojej starej 7

Sprawa wygląda tak iż sklep, który sprzedaje znajduje się kilka przystanków ode mnie, więc pojechać zobaczyć sprzęt to nie problem. Nie mam zaufania do OLX, a na allegro iP7 nawet 32gb za 1100 ciężko znaleźć ;x

Są pogłoski, że faktycznie nie może nie dostać następnych iOS'ów, ale jednak ten telefon do 900 nie będzie miał sobie równych D:
(Ja to i tak z miłą chęcią bym S8 naprawił, ale za Mi8 lite sobie życzą >_>)


  • 0

#33 мαנкওℓ

мαנкওℓ

    Platynowy Pisarz

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 2620 postów

Napisano 13 luty 2019 - 12:22

XS Max to pieniądze w błoto i zmarnowany potencjał dużego ekranu. Lepiej XS bądź wgl Note 9

Ja posiadam obecnie j5 2016 oraz S8 (Planowana naprawa S8 bądź przesiadka na iPhone 6s 64GB)


Nie polecam brania telefonu u operatora bo to są ścieki najgorsze, przepłacone wraz z denną nakładką "PLUS, ORANGE, PLAY" itd które tylko instalują niechciane aplikacjie i/lub spowalniają użądzenie >_>

 

Można sobie wgrać czysty soft


  • 0

#34 TheTigeRR

TheTigeRR

    iMetin Wiki!

  • Wiki iMetin
  • 900 postów

Napisano 13 luty 2019 - 14:36

Można sobie wgrać czysty soft

Mówisz o Custom Room'ie na j5 2016? Próbowałem, nie podszedł ;/ 2GB Ram Dla Androida w 2019 to katorga ;x


  • 0

#35 мαנкওℓ

мαנкওℓ

    Platynowy Pisarz

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 2620 postów

Napisano 14 luty 2019 - 10:19

Mówisz o Custom Room'ie na j5 2016? Próbowałem, nie podszedł ;/ 2GB Ram Dla Androida w 2019 to katorga ;x


Myślałem że chodzi o Rom na s8. Tam można wgrać czysty XEO.
  • 0

#36 TheTigeRR

TheTigeRR

    iMetin Wiki!

  • Wiki iMetin
  • 900 postów

Napisano 14 luty 2019 - 16:41

Myślałem że chodzi o Rom na s8. Tam można wgrać czysty XEO.

 

Aaaaa to nie. Na S8 akurat jest czysty Rom, tylko czy XEO to nie wiem (Telefon z WB)


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych