Skocz do zawartości
Sherrie

Lepsza alchemia

Rekomendowane odpowiedzi

Sherrie

Hey, hey dzień doberek/ dobry wieczorek Wszystkim! Tak mnie w przypływie natchnienia naszło, żeby dać coś od siebie, więc skoro serwer idzie powierzchownie  z duchem pl'a :heart: , to może możliwe byłoby dodanie troszkę lepszych bonusów w alchemii niż są teraz. 

Co do Rubina

 Załóżmy tutaj ok +8 do sily, Standardowe średnie obrażenia, czy odporność na średnie obrażenia  (na pl to jest na mitykach (najlepsze kamienie)  24% ale tu myślę że mocno robiłoby to robotę więc np ok 10%. Co więcej do rubinu możnaby dodać np wartość ataku *znowu tam jest około 400*, więc tu by było  stabilniej 150 /100 załóżmy.  Ew dodać srednie obr i wart ataku do kamienia. Wszyscy wiedzą o co chodzi ;) 

 

A ponadto skoro są wprowadzone powiedzmy żywioły, czyli no bonusy na wiatr,  ogień,  błyski to możnaby analogicznie to samo dodać do alchemii; też oczywiście odpowiednio zmniejszając i dostosowując do mechaniki iMt. 

Co do Diaxa 

Odporność na um 10/15% 

Obr um 10/15

Wartość magicznego ataku (chociaż to tak sobie zdaje realacje w porównaniu do wyżej wymienionych bonusów)

Odp na lód, oraz 8 int 

 

Co do jadelitu

No pż jest super, ale możnaby dodać  +12% pż 

Jakies obrażenia do pż, regeneracja. 

Odp wiatr 

Co do szafirka 

8 zr odp ziemia %silny 2x klasa %odp klasy 2x

Granat 

1.5k pz załóżmy odp blyski max pe + %pe regeneracja pe, obr do pe

I ostatni 

Onyks 

8 wit mrok z pla moznaby czyms zastąpić, % na unik strzał, %odp na kryt %odp na szycie, %z szansa na blok i odbiciem. 

 

Myślę że ruszyłoby to mocno serwer jeśli chodzi o aspekty pvp, różnica jest ogromna.  Posiadając te bonusy a nie. 

Nwm dodatkowo mogłoby wejść pare takich gotowych  kamieni perf do oferty item shopu, ale nie tak tanich jak 4.5k żeby zachęcić graczy do mixowania kamieni, które posiadają  zabawa z tym jest, i emocje czasami. A mogłoby to wprowadzić sporą zmianę i przyjemność w sumie do rozrywki. 

 

Na koniec przepraszam wszystkich, którym chciało się czytać moje "luźne przemyślenia " bądź "wypociny" oraz miłego wieczorku i do zobaczenia na dymach :0Laie_53:

  • Lubię To 3
  • Nie podoba mi się 3
  • Dziękuje 1
  • Uszczęśliwiony 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BiegunA

Wypowiem się najpierw o samej propozycji, dosyć ciekawa ale chaotycznie rozpisana, strasznie za mocno chcesz nas wciągnąć na PL'a. IMetin to serwer easy/medium a każdego easy na którym grałem charakterystyczne jest to, że alchemia jest równa i zawsze tylko równa.Bez mieszania bez liczenia na szczęście, że nam akurat wejdzie perf. W ogóle chaotycznie dodane wartości na żywioły które w zasadzie u nas nie występują(zobaczymy co nam aktualizacja przyniesie)

19 godzin temu, Sherrie napisał:

 

 Załóżmy tutaj ok +8 do sily, Standardowe średnie obrażenia, czy odporność na średnie obrażenia  (na pl to jest na mitykach (najlepsze kamienie)  24% ale tu myślę że mocno robiłoby to robotę więc np ok 10%. Co więcej do rubinu możnaby dodać np wartość ataku *znowu tam jest około 400*, więc tu by było  stabilniej 150 /100 załóżmy.  Ew dodać srednie obr i wart ataku do kamienia. Wszyscy wiedzą o co chodzi ;) 

 

 

Fajnie wygląda kwestia statystyk w każdym kamyku to akurat na +

Przyczepić się można do zupełnej przebudowy naszej alchemii, chcąc coś proponować mogłaś naszą dotychczasową alchemie po prostu ulepszyć zamiast przewracać ją do góry nogami.

Nasz rubin daje aktualnie 4 odporności na dzwon,5 odporności na potwory i 4 odporności na obrażenia umiejętności

Chcesz na siłę wrzucić tu wartości z Pla co wymagałoby od administracji przebudowy zupełnej podstawki aktualnej alchemii

Przykład

Musielibyśmy zmienić aktualna wyborna na typowego PLA i wprowadzić mityki które zwiększałyby wartości owych kamyków.

19 godzin temu, Sherrie napisał:

 

Co do Diaxa 

Odporność na um 10/15% 

Obr um 10/15

Wartość magicznego ataku (chociaż to tak sobie zdaje realacje w porównaniu do wyżej wymienionych bonusów)

Odp na lód, oraz 8 int 

 

 

 

Zupełny chaos, dodajemy odporność na umki równą obrażenia umiejętności co sprowadza się do tego, że tak naprawdę nic nie dodajemy bo to po prostu balansuje(wiem można dać np 10 odporności, 15 umek lub odwrotnie tylko znowu zupełny chaos w mieszaniu kamyków)Nie wspomnę o lodzie którego tutaj nawet nie uświadczymy(wiem nowa aktualizacja może to dodać więc wtedy można najwyżej po sprawdzeniu wszystkiego i wywnioskowaniu, że brakuje jakiejś odporności takie coś proponować.

Nasz diament ma trucizny zaklęcia wachlarze i mógłby po prostu mieć w nowej formie dodane te 8 inta i może delikatnie podniesione wartości (prócz odporności na broń bo jej już i tak dużo)

19 godzin temu, Sherrie napisał:

Co do jadelitu

No pż jest super, ale możnaby dodać  +12% pż 

Jakies obrażenia do pż, regeneracja. 

Odp wiatr 

Pomysł z +do pż bardzo mi się podoba, wzmocni to jakoś postacie(więcej ustoją)

Nasz jadeit jest delikatnie zbliżony

bo daje nam hp/odzyskanie i miecze

Na wiatr patrzę z byka bo naprawdę dobrze wymieszany ekwipunek na aktualne bosy/moby na nowych 2 mapach  w zupełności wystarczy więc nie ma co pchać kolejnego wiatru bo jest po prostu zbędny.

Więc w tym wypadku zwiększenie hp tylko i wyłącznie może odzyskania też delikatnie,miecze bez zmiany.

19 godzin temu, Sherrie napisał:

Co do szafirka 

8 zr odp ziemia %silny 2x klasa %odp klasy 2x

 

8 zręki na plus odporność na ziemie zupełnie wzięta z kosmosu, odporności i silny zbędne

Wystarczyłoby naprawdę dodać 2 forme naszej alchemii i delikatnie wzmocnić aktualne bonusy i jedynie dodać w niektórych kamyczkach wspomniane 8 statusu

Dodać luda trochę do PŻ i zostawić  tak jak wcześniej odporność na broń bez zmiany.

19 godzin temu, Sherrie napisał:

Granat 

1.5k pz załóżmy odp blyski max pe + %pe regeneracja pe, obr do pe

I ostatni 

Zupełnie nie tak, jedynie widzi mi się zwiększenie silny na moby, dodanie troszkę wartości, strzały bez zmian ale znowu nie kompletna przebudowa naszej alchemii.

19 godzin temu, Sherrie napisał:

Onyks 

8 wit mrok z pla moznaby czyms zastąpić, % na unik strzał, %odp na kryt %odp na szycie, %z szansa na blok i odbiciem. 

Znowu to zaznaczem, spoko dodanie statusu, mrok zupełnie u nas nie istnieje więc bezsensu, blok zupełnie jest złym wyborem, mamy go aktualnie na maksymalnej postaci(eq/kostiumy bla bla) 83% więc dodawanie kolejnego mija się z celem, odporności na szycie i kryt moim zdaniem bezsensu. Bardziej szedłbym w stronę dążenia do większej ilości kryta/szycia żeby w jakimś stopniu zmniejszać loterie.

Aktualnie mamy unik/kryt i dwuręke

Jedyne co mógłbym zaproponować to zwiększenie kryta a resztę zostawienia bez zmiany.

 

 

Ostatecznie napiszę tylko, że są to moje luźne przemyślenia związane z moim doświadczeniem z serwerem. Nie każdy musi się z nimi zgodzić, pozatym proponowanie tak rozbudowanej propozycji/aktualizacji w świetle nowej postaci o której jeszcze nic nie wiemy jest trochę bezsensu. Nie wiemy czy odporności na żywioły zostaną dodane z aktualizacja a tu chcą być wepchnięte na siłe. Za dużo przekombinowania jeśli chodzi o roszady, za dużo zmian w poszczególnych kamieniach, jestem na nie choć bardzo się cieszę, że ktoś wychodzi z jakimiś propozycjami bo to pokazuje, że zależy niektórym aby usprawnić rozgrywkę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Unleash

Jestem na nie.
Alchemie traktuję jako jeden z punktów do odhaczenia w drodze budowania postaci. Bonusy nie powinny być losowe.
Zabieranie, lub dodawanie średnich odbije się na obrażeniach zadawanych hitem, a zabawa z umkami pomiesza balans. Nie przejdzie.

  • Dziękuje 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
irek97

Tez jestem na nie wszystko do czego chcecie dojść to balans zrozumcie wkoncu ze wystarczy ze Karol pozmienia wartości skilli na all postaciach i dopasuje je do balansu i tyle... po co jakieś runy i um i odpo na obrażenia itd jedli wystarczy ze on pozmienia wartości dziękuje za uwagę 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...