Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Sherrie

Z miejsca Uprzedzam, żeby doczytać do końca a nie osądzać, że skoro ja to napisałam to pomysł jest stratny.

 

Propozycja z mojej strony jest następująca

Wprowadzenie mechanizmu OSZCZĘDNOŚCI CZASU. . czyli w skrócie czegoś takiego, że będąc  w grupie to np. pomoc smoka, którą rzucamy na siebie działa na całą grupę, lub błogosławieństwo rzucane na jedną osobę od razu daje buffa całej grupie. A nie wyłącznie jednej osobie, bądź sobie. . Oszczędność czasu jest duża,a pożytek z czegoś takiego jeszcze większy..

 

Miałoby to też dobre zastosowanie w sytuacji gdy w pt będzie czarodziejka (która ma parę skilli buffujących), która pojawi się pewnie niedługo.

Zachęcam do KULTURALNEJ dyskusji i przedstawienia UARGUMENTOWANEJ odpowiedzi dlaczego nie miałoby to przejść.

 

Pozdrawiam Wasza Kochana Sherrie aka Ola ; )

  • Lubię To 2
  • Nie podoba mi się 2
  • Rozbawiony 1
  • Facepalm 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Unleash

Pomysł początkowo wydaje się być okej, jednak po zastanowieniu - powodzenia w rozpraszaniu, gdy w przypadku jakiejś zadymki będzie tylko jedna sura. Jestem na nie.

//Edit.

To brzmi jak BłogoSzamanki na każdej mapie, na każdym lvl. Mało tego - w przypadku healera od razu leczysz cała grupę, a smokiem rzucasz buffy. Nonsens.

  • Lubię To 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BiegunA

Na nie

To nie serwer który potrzebuje takiego udogodnienia. Wyobraź sobie sytuacje, że idziesz na zadymę. Przeciwna ekipa ma 2 wpkow a ty w 10 sekund buffasz te 8 osób. Zanim oni zgasza tych ludzi healer znowu w 2 sekundy zdejmie im rozpro i szaman znów rzuci błogo. Zaraz może nielimitowana ilość bonusów w pt i bez ograniczenia ich odległości zaproponujmy. 

  • Uszczęśliwiony 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BRR

Jestem za! Pod warunkiem że rozpro ściągnie efekty ze wszystkich członków grupy!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Crisspy

Buffowanie wszystkich członków party, przy jednorazowym użyciu umiejętności widziałem już na kilku serwerach i w sumie zdało to egzamin.
Na jednym *ekhm* zagranicznym serwerze poszli o krok dalej i buffy dostawały osoby w party, pod warunkiem że były w danej odległości od buffa.

Jeśli chodzi o rozpro sury, to wydaje mi się że powinno zostać niezmienione. Tj. target cap na jedną postać. Ponieważ i tak jest to o tyle "elitarna" umiejętność, że aktualnie w grze posiada ją tylko jedna klasa. A samo w sobie jest mega rakowe, bo nie wyłącza jedynie umiejętności, zostaje jak doty/condi i uniemożliwia ponownie użycia umiejętności, póki healer nie wyleczy albo samo z siebie nie zejdzie.

Pomysł fajny, bo o ile zostanie to wprowadzone to pojawi się potrzeba stworzenia metowego party, z dwoma buffami, odpowiednią ilością sur do rzucania rozpro i ninja do bicia z zasięgu. Przy czym buffy będą musiały ustać, więc trzeba będzie ich też bronić. Same walki potrwają pewnie dłużej. Stworzą się pewnie małe, schematyczne taktyki. 

Kurde, aż pomyślę o dobiciu tego 280 i zrobieniu EQ. Podoba mi się xD

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
xGerrard

Oszczędzając czas szamanowi utrudniasz surze zobacz na drugą stronę medalu.

Jestem na nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Crisspy

Widziałem obie strony medalu :d spokojnie. 

Buffy smoka są mega OP, jeżeli wp'ek wrzuci komuś to rozpro, to z automatu dana osoba znajduje się na przegranej pozycji (pomijam nieśmiertelność,). 
Wrzucanie boonów dla szamana będzie łatwiejsze, rozpro nie będzie już tak bolało przez healera.

I zapomniałeś Gepciu o trzeciej stronie monety (załóżmy, że patrzysz na profil monety) do tego trzeba balansu. Tak, aby cooldowny uniemożliwiały shamanowi spamowania boonami.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BiegunA
37 minut temu, Crisspy napisał:



Pomysł fajny, bo o ile zostanie to wprowadzone to pojawi się potrzeba stworzenia metowego party, z dwoma buffami, odpowiednią ilością sur do rzucania rozpro i ninja do bicia z zasięgu. Przy czym buffy będą musiały ustać, więc trzeba będzie ich też bronić. Same walki potrwają pewnie dłużej. Stworzą się pewnie małe, schematyczne taktyki. 



 

Metowe party? 2 Buffy i jakiekolwiek postacie bijące, walki nie potrwają dłużej, wiesz jak wygląda schemat walk? 10.10 wjazd w grupę 50+ k że skilla, 2 postaci już czasem nie ustoisz nie mówiąc o 3. A Buffy? Jeśli ktoś będzie chciał mieć full % to po prostu postawi Buffa tak przygotowanego z boku i będzie nim wstawał co czas buffa a jeśli w normalnej wojnie to będzie nim normalnie bił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Crisspy
3 minuty temu, BiegunA napisał:

walki nie potrwają dłużej, wiesz jak wygląda schemat walk? 10.10 wjazd w grupę 50+ k że skilla, 2 postaci już czasem nie ustoisz nie mówiąc o 3

 

18 minut temu, Crisspy napisał:

I zapomniałeś Gepciu o trzeciej stronie monety (załóżmy, że patrzysz na profil monety) do tego trzeba balansu. Tak, aby cooldowny uniemożliwiały shamanowi spamowania boonami.

i może to nieoczywiste, ale w zdaniu "do tego trzeba balansu" zawarłem myśl zbalansowania wszystkich klas, nie tylko szamana.

Edytowane przez Crisspy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BiegunA

Słyszałeś kiedyś o idealnym balansie w metinie? Zawsze jakaś postać będzie mocniejsza i z tym trzeba się już godzić i tylko dążyć do zbliżenia reszty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Crisspy

Tak jest w każdej grze xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...