Skocz do zawartości


xNACP4NY

Rejestracja: 12 mar 2016
Poza forum Ostatnio: Informacja prywatna
***--

Status

Zdjęcie

xNACP4NY

Chce ktoś woja 172lv (pusty) na s3 za darmo? (Tylko skrzynka potrzebna)
18 lis 2017 20:08
  • PiotrMajster - zdjęcie
    PiotrMajster
    Serio cukiereczek to aż tak źle tam jest
    18 lis 2017 23:25
  • xNACP4NY - zdjęcie
    xNACP4NY
    Ja skończyłem gre tam tydzień temu, a postać leży. Więc mogę ją oddac, a nie wiem co sie dzieje na s3

    19 lis 2017 00:49
Zdjęcie

xNACP4NY

Uciekam, pozdrawiam wszystkich. Miłej gry ludziska! (eq na s3 rozdane)
09 lis 2017 22:07
  • MeGustarek - zdjęcie
    MeGustarek
    Nie żegnasz się?
    09 lis 2017 22:20
  • Veavite - zdjęcie
    Veavite
    Siema XDDDD
    09 lis 2017 22:21
  • Ashya - zdjęcie
    Ashya
    Mądry wybór, powodzonka! :)
    09 lis 2017 22:32
Zdjęcie

xNACP4NY

Sell branże z łez 10/5 mob int na s3
07 lis 2017 11:00
Zdjęcie

xNACP4NY

S3 S3!! Itemy MOb mob.int mob/szycie itd m1 jinno po lewej stronie od respu (kilka shopow)
03 lis 2017 11:10
  • PiotrMajster - zdjęcie
    PiotrMajster
    Jak masz kolce to kupię 10.50
    03 lis 2017 15:52
  • PiotrMajster - zdjęcie
    PiotrMajster
    I tarcze
    03 lis 2017 15:53
  • xNACP4NY - zdjęcie
    xNACP4NY
    Kolce mam 10.5 ale możliwe żE dziś pomixam trochę eq
    03 lis 2017 16:32
Zdjęcie
  • PiotrMajster - zdjęcie
    PiotrMajster
    Dane osobowe ja ######. Mogę Cię gościu znaleźć w mniej niż 10 minut
    01 lis 2017 13:46
  • xNACP4NY - zdjęcie
    xNACP4NY
    XD

    01 lis 2017 14:08
  • Shaena - zdjęcie
    Shaena
    A co się będzie działo na tej grupie? :D

    01 lis 2017 14:16
Zdjęcie
  • MeGustarek - zdjęcie
    MeGustarek
    Heh śmieszne, a do mnie się spinales jak jakiegoś noname wyzwalem :D
    31 paź 2017 19:58
  • Bartusheh - zdjęcie
    Bartusheh
    Napisz może jakiś regulamin grupy albo do czego ma służyć chociaż ? xd

    31 paź 2017 20:37
  • xNACP4NY - zdjęcie
    xNACP4NY
    Akurat domena, będę obrażać bo robi to również wobec mnie i wpierd.Ala się wszędzie. Tak to nie wyzywam innych bez większych powodów
    31 paź 2017 21:56
Zdjęcie
Zdjęcie